گاهی اوقات ..

دوست داشتنی نباشید

دوست داشتن کسی که دوست داشتنی نیس کار سختیه

هروقت این جمله به ذهنم میرسه، مجبور میشم بگردم دنبال فاکتور های دوست داشتنی بودن، احساس میکنم هرچقدر بیشتر ازت سواستفاده بشه خیلی دوست داشتنی تر براشون میشی.خب حالا اگه قرار باشه من دوست داشتنی نباشم ولی خودم برای خودم دوست داشتنی بشم این دوست داشتن به کل دوست داشتن های بقیه برتری پیدا میکنه. عجب پست دوست اندر دوستی شد 

قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
۰۷ مرداد ۹۹ , ۱۱:۴۳

اولین کار دوست داشتن خود است و اگر خودتان را دوست داشته باشید ان وقت است که دیگران هم می توانند واقعا شما را دوست داشه باشند...

 وب خوبی دارید به ماهم سر بزنید

http://thepower.blog.ir/

پاسخ :

موافقم باهاتون ولی در مورد دیگران شک دارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan