گاهی اوقات ..

به درک

به یکی سال ها  علاقه داشتم . بعد یه مدت دوست دخترشو اوردازش پرده نمایی کرد. من دست رو جوجه اردک زشتم بزارم احتمالا فردا براش یه gfپیدا میشه.کلا بهم زور داره از احساساتم بنویسم ولی خب  این یکی واقعا درد داشت . نه اینکه چون بهش حس خاصی داشتم. حجم بزرگی از این شکسته شدن مربوط به این میشد که گوسفندچرا وقتی هیچ علاقه ای به من نداری  میای شبیه یک عدد سینگل علاقه مند رفتار میکنی. ببین این برای من هیچ توجیح منطقی نداره که چن ساعت در روز  میخندی و حرف میزنی و وقت عزیز من رو هدر میدی ودرنهایت من به اشتباه توچشمات همش یه برق خاصی رو رصد میکنم ولی اخرش یه روز غیب میشی ومیری مال یکی دیگه میشی .الان گرفتم چی شد .شاید  بیشتر از همه چیز از صادق نبودنت دلخورم تا مال یکی دیگه بودنت . 

گل بارون زده بهاری
۰۸ مرداد ۹۹ , ۱۶:۰۴

درکت میکنم ...

واسه منم پیش اومده 

واقعا درد صادق نبودن طرف و یهویی غیب شدنش خیلی بده 

پاسخ :

متاسفم از اینکه  این جور حسی رو تجربه کردی. بالاخره روزای خوبم میان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan