گاهی اوقات ..

سمی

دارم یه کتاب میخونم به اسم والدین سمی . احتمالا پدر من تو این دسته بندی قرار میگیره . البته تنها هدف و انگیزم از خوندن این کتاب پیدا کردن بابام تو دسته بندی هاش بود . کتاب میگه بچه ها تو سن پایین پدر ومادرشون رو تا حد خدا بالا میبرن و قبول اینکه در پدر ومادر خودشون عیب وایرادی هست براشون تقریبا غیر قابل باوره .حالا وقتی میبینن شرایط خونه جالب نیس . یا پدرومادرش بی دلیل داره سرش داد میزنه با ذهنیتی که داره نمیگه والدین من مشکل دارن بلکه دوتا نتیجه گیری میکنه .1. من بد هستم ولی پدر ومادرم خوبن . 2. پدرومادرم قدرتمندن ولی من ضعیفم و.... کاری با این حرفاش ندارم ولی من گاهی اوقات از خودم بدم میاد شاید علتش اینه تو کودکی بهم فرصت ندادن که خودمو دوست داشته باشم . دردناکه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan