گاهی اوقات ..

منفجر شدنی در کارنیس

بابا نشسته تو بالکن داره سیگار دود میکنه

میرم کنارش

میخوام  برم  بشینم کنارش

از اون لحظه های کارآگاهی شده که تو فکر میکنی داره به چی فکر میکنه ولی دیگه هیچی براش نمونده که بخواد فکر کنه

یه نخم به من بده تا با هام دود کنیم

حالا آتیشش بزن تا سر حرف یه جوری باز بشه 

دوس دارم از اون لبخندهایی تحویلم بدی که وقتی بچه بودم از سرکار میومدی با خودت به زور خونه می‌آوردی

یالا یه لبخند کوفتی بزن

تا سه شماره میشمارم 

1

2

3

حالا معکوسش میکنم

3

2

1

حالا منتظر میمونم 

هیچ جوابی 

خب بریم سرنقشه دوم 

جنگ نرم

وقت منفجر شدنه

بنگ 

شایدم 

ترق 

صداش باید مهیب تر باشه

اگه یه نارنجک بودم الان فیتله مو کشیده بودی تا تو صورتت  فرتی منفجر بشم

راستی چرا داریم دعوا میکنیم

یه صحنه رو انگار جا انداختم 

قراره باهم یه عصر فوق العاده داشته باشیم

منفجر شدنی در کار نیس

قراره باهم یه سیگار دود کنیم

قراره بغلم کنی و حالا اگه نگفتی متاسفم. لااقل بگی دوستت دارم

بهم بگو

منم دوستت دارم بابا 

باور نمیکنی؟ 

شوخی کردم ازت متنفرم

منفجر شدنی در کار نیس

بازم شوخی کردم. اگه از از تو متنفر باشم یه جورایی از خودم متنفرم

یعنی من از خودم متنفرم! 

میشه یه آدم از خودش متنفر باشه؟

یه کاری نکن از خودم متنفر بشم  

باشه. چشمات داره بهم میگه بیا حرف بزنیم

ولی زبونت  هربار اشتباه میچرخه

سگ پدر خفه شو

ولی چشمات یه چیزه دیگه داره  میگه 

این جمله مناسبی نیس

 دوس دارم حرف بزنیم 

اصلا بیا در مورد هوا حرف بزنیم

درمورد هرچی تو بخوای

یه قدم میرم جلو

دوتا میرم عقب 

در هرصورت دستم به دستگیره در نمی رسه

من هیچ وقت جرعت نمیکنم 

قرار نیس دری رو باز کنم که به تو برسه

من فقط میتونم  باهات از پشت پنجره بشمارم . 

1

2

3

امروز مرز 12 تا رو تو این مدت کوتاه  رد کردی. همه ی سیگارای تو پاکت برات دست میزنن

میخوان مدال یه احمق  افسرده دیگه  رو که باید ترتیبش رو بدن با افتخار دور گردنت بندازن. چن وقت بعد رکورد یه پاکتی شدن و بعدش سفر سلامت همسفر خر. 

هنوزم دوس داری حرف بزنیم

من پشت پنجره منتظرتم 

دوس ندارم برای سر قبرتم این جور متنی بنویسم 

وتوش لغت انتظارو چند مرتبه به کار ببرم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan