گاهی اوقات ..

همه چی خوب نیس

سلام

خیلی خوبه اینجا رو هنوز برای نوشتن فراموش نکردم. اینم بگم که من هیچ دفترچه خاطرات به خصوصی ندارم .تو هر دفتری ورق سفید گیر بیارم برای خودم مینویسم . جالبش اینه کسی اون دفترو باز کنه ابروم عملا به باد میره . نمیدونم سریال ریک ومورتی رو دیدید یا نه ولی جدیدا احساس میکنم شخصیت من شبیه مورتی شده. یه بدبخت تو سری خور که ریک داره  لحظه به لحظه به فناش میده و حالا شخصیت ریک کی هست؟ احساس میکنم مادرمه . حقیقتا این روزا خیلی تو سرم افکارش سلول های خاکستری مغزمو مشغول کرده . شایدم اصلا اجازه ورود فکری از خودمو نمیده . فکر میکنم مسمومم کرده . وابستگی که نه میتونم رهاش کنم و نه میتونم با وجودش ادامه بدم . خب بریم سراغ یه موضوع دیگه . از چی بگم کرونا  یا الان اخبار تو گوشم داره میگه دلار شده بیست و دوتومن . راستی از قیمت سکه چه خبر ؟ خخخخ

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan