گاهی اوقات ..

هم چنان تعطیلم

تقریبا یه هفتس احساس آزادی میکنم
تو این یه هفته که گذشت به جا 3 نصف شب خوابیدن شبا 9 شب میخوابم،2نصف شب بیدار میشم تا 5 صبح هم چنان بیدارم ،هرازگاهی به یخچال دم دستم ناخنک  میزنم،5 میخوابم تا 10:)))))))))
این یه هفته که گذشت درست برام حس تعطیلات رو داشت 
نه به تمییزی خودم رسیدم نه به تمییزی محیط اطرافم 
نه دستمالی کشیدم،نه حتی جای خوابمو جمع کردم
فقط کنار بخاری لم دادم ،از گرماش لذت بردم ،به هیچی فکر نکردم  حتی فکر کردن به خودمم   کنارگذاشتم
موهام شلختس 
قیافم  برای دیگران از بیرون داغون جلوه میکنه
ولی  خودم هم چنان فکر میکنم تو تعطیلاتم 
 تو تعطیلی ذهن  بدون بارندگی برف ، کل زمستون رو  میشه سر کرد ، فقط از بعدش خیلی وحشت دارم
تنهایی زیباست
۱۳ بهمن ۹۵ , ۰۲:۲۲
با این وضعیتت منم از بعدش وحشت کردم \:

پاسخ :

یه حس عجیبی  هست
نه میشه گفت خوب ،نه میشه گفت بد
تا حالا به این شکل زندگی رو  تجربه نکرده بودم
در کل فقط نباید زیاد توش موند وگرنه دیگه  بالا نمیای تقریبا غرق میشی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan