گاهی اوقات ..

این ترم - پر

من همش تو افق محو میشم ..!
اگه این ترم نیفتم  قول دادم  2 سال بعد روزه بگیرم ؛)به ازای هر 10 که پاس کنم 500 تومن صدقه بندازم . اگه بالای 12 بگیرم خودمو تو یه رستوران خیلی شیک مهمون کنم  ،اگه بالای 15 بگیرم حتما یه سفر خارج از کشور تابستون برم، اگه بالای 17 بگیرم ،سال بعد احتمالا  دانشگاه نمیرم خستگی این یه سال ازتنم دربیاد ، آخرش اگه رد یا مشروط  شدیم صداشو درنمیاریم تا وقتی بپرسن پس تو کی درست تموم میشه. 
fateme ...
۰۵ آذر ۹۸ , ۲۰:۴۴

چی میخونین مگه؟ کدوم دانشگاه؟!

پاسخ :

امسال فارق شدم:) برق شهید بهشتی
الان دارم دوباره برا کنکور میخونم. 
هی روزگار‌‌، گذشت دیگه:) اونم خاطرات قدیم بود. پیر شدیم رفت :-) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan