گاهی اوقات ..

وبلاگ عزیز کوچولوی من

وبلاگ عزیزم .تو مزخرف ترین چیزی هستی که تا الان تجربش کردم:)

من با  عشق یه عالمه چرندیات رو پشت سرهم بلغور میکنم و تو اونو از روی اجبار تو خودت جا میدی ،ونهایت وقتی ازت توقع دارم بترکی . به من لبخند ملیحی میزنی و با متانت از نا کجا براومدت  حاضری تا چندین متن رو از من در روز م ساپورت کنی .

ای ساپورتر ایام سختی 

ای  حال بهم زن کوچولوی من 

ای بنازم به در ودیوارت

تویی تنها مخاطب دیوانه من 

همچنان خاموش بمان 

و من هم چنان روشن روی مخت! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan