گاهی اوقات ..

بن بست

من نه نویسندم

نه یه شاعر 

نه یه خواننده

برخلاف خیلیا که ترجیح میدن از خودشون تو فضایه مجازی یا تو واقعیت  یه فرشته بسازن من همین جا اعتراف میکنم از یه هیولاهم کم تر نیستم هیچ بیشترم بودم یه چن وقته ماسکی رو که پشتش خودمو قایم میکردم تر کوندم  اینارو با افتخار نمی گم ولی از گذشته هم خجالت نمی کشم ،

حس عذاب وجدانی ندارم،

یه جور حس خنثی ،معلق بودن بین هوا

باری که رو دوشامه سنگینه ولی من دیگه حتی معنی سنگینیم درک نمی کنم 

 من جز 70 در صد مردمم اونایی که آرزوهاشون داره تو گور به ریششون میخنده

همون 70 درصد کثیری که وقتی صبح با زنگ گوشی لعنی توشون بیدار میشن یه چیزو زیر لب زمزمه میکنن

7 صبح من اینجا دقیقا چه غلطی میکنم!

مجبورم کار لعنتیمو ادامه بدم

مجبورم 5تا جزوه رو تو یه روز بخونم

مجبورم اینجا کار کنم

مجبورم منت کشی کنم

ودر انتهایه  کل مجموعه سوال هایه بی انتهایه  مجبورم، پرانتزی به گشادی حلقه چشامم در ساعته 1 ظهر باز میکنم  که من واقعا زندگی میکنم یا تنفس!

تفریح خاصی ندارم ،کلا تفریح ماله کسی که نرمال باشه

تفریح ماله بچه سوسولاس 

تفسیر خاصی از سوسول ندارم 

 اگه بخوام رک بگم 

چاخان نکنم

 منم یه روز سوسول بودم

 ولی الان روز گار گولاخم کرده



خانه سلامتی
۱۵ آبان ۹۵ , ۰۰:۲۰
منم تفریحی ندارم 
سوسول یه پسره با موهای فشن خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan